English

خطر آتش سوزی در کمین بخش های ناایمن بازار تهران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی هشدار داد: ما نگران هستیم و لحظه به لحظه رصد می‌کنیم اما مالکین توجه نمی‌کنند و اموال آنها دود می‌شود البته که برای‌شان تجربه نمی‌شود!

خطر آتش سوزی در کمین بخش های ناایمن بازار تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آتش‌سوزی انبار چسب گفت: تقریبا ۸ بار اخطار به پاساژ دادیم که اینجا ایمنی ندارد و نباید این حجم از مواد خطرناک در آن انبار قرار بگیرد؛ این ساختمان مرکز توزیع چسب ایران بود!

 

بیشتر بخوانید:

آتش در زیر زمین انبار چسب تهران همچنان شعله‌ور است

جزئیات آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران + فیلم

 

قدرت الله محمدی اظهار کرد: در بخشی از بازار تهران، پاساژ موسوی مهر قرار دارد و صنف کفاشان و عرضه چسب و مواد شیمیایی در آنجا واقع شده است. این پاساژ 4 طبقه مملو از طبق‌های 17 کیلویی چسب بود و به دنبال سهل‌انگاری در حین صبحانه، آتش‌سوزی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: همکاران من در 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند اما باتوجه به شعله‌وری بالای چسب، آتش به تمام پاساژ سرایت کرد. در این حادثه 15 ایستگاه آتش‌نشانی با 250 آتش‌نشان اعزام شدند و توانستند 3 طبقه بالا را اطفا کنند؛ ما تقریبا به همین پاساژ 8 بار اخطار دادیم که اینجا ایمنی ندارد و نباید این حجم از مواد خطرناک در آن انبار قرار بگیرد.

محمدی گفت: این ساختمان مرکز توزیع چسب ایران بود و باتوجه به حجم مواد باید در خارج از تهران مستقر می‌شد. آخرین اخطار ما به مالکان اردیبهشت ماه سال جاری بود. ما نگران هستیم و لحظه به لحظه رصد می‌کنیم اما مالکین توجه نمی‌کنند و اموال آنها دود می‌شود البته که برای‌شان تجربه نمی‌شود! در آتش سوزی مولوی هم مالکین میلیاردی خسارت دیدند، اما باز هم تجربه نمی‌شود. حادثه خبر نمی‌کند و هر لحظه امکان یک حادثه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه