English

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور:

وضعیت ادارات در حفظ محیط زیست مناسب نیست

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: یک وظیفه قانونی برای دستگاه های اجرایی کشور درباره محیط زیست دیده شده است و اگر در هفته محیط زیست بخواهیم یک ارزیابی داشته باشیم، باید بگویم که وضعیت مناسب نیست.

وضعیت ادارات در حفظ محیط زیست مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در حاشیه هیئت دولت گفت: یک وظیفه قانونی برای دستگاه های اجرایی کشور درباره محیط زیست دیده شده است و اگر در هفته محیط زیست بخواهیم یک ارزیابی داشته باشیم، باید بگویم که وضعیت مناسب نیست.

وی گفت: خوشبختانه در دولت انقلابی رویه خوبی پیش گرفته شده است؛ به عنوان مثال اکنون به طور میانگین ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبارات دستگاه ها در رابطه با حوزه محیط زیست است که این یک گام رو به جلو است و امیدوار هستیم که این روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا دستگاه های برتر و ضعیف در این زمینه معرفی شده اند یا خیر؟ بیان کرد: در این زمینه ارزیابی نداریم. ما معمولا بحث صنعت سبز را در قالب یک جشنواره هر ساله برگزار می کنیم. بیشتر به صورت موردی به خود صنایع می پردازیم. بحث دستگاه های اجرایی نیز در دستور کار قرار دارد. امیدوار هستیم که امسال این اتفاق بیفتد و کاملا ارزیابی و رده بندی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه