English

رئیس پلیس راهور:

یکطرفه نشدن مسیر تهران - شمال درتعطیلات هفته بعد/محدودیت‌ رفت و آمد خودروهای سنگین در ۱۴ و ۱۵ خرداد

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به احتمال یکطرفه نشدن محور تهران شمال در تعطیلات هفته آینده گفت: با توجه به اینکه هموطنان شمالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به تهران می آیند بنابراین تلاش‌مان این است که مسیر تهران شمال یک طرفه نشود.

یکطرفه نشدن مسیر تهران - شمال درتعطیلات هفته بعد/محدودیت‌ رفت و آمد خودروهای سنگین در ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید کمال هادیانفر در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی منتهی به مرقد امام راحل از پیش‌بینی حضور میلیونی در سی و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها یک و نیم تا دو میلیون زائر در این مراسم شرکت می‌کنند و اساس جابه‌جایی این زائران خودرویی خواهد بود.

وی در ادامه آزاد راه قم تهران را یکی از پرترددترین محورها در ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه عنوان کرد و افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری رانندگان، کمترین محدودیت‌ها در جاده‌های کشور اعمال می‌شود تا زائران بدون مشکل بتوانند در این مراسم حاضر شوند.

سردار هادیانفر همچنین به برخی محدودیت‌های تردد برای خودروهای سنگین در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودروهای سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روزهای آینده اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها را الزامی دانست و گفت: رانندگان اتوبوس حتماً معاینه فنی خودروهای‌شان را کنترل کرده و نسبت به بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان و مسافران اهتمام لازم را داشته باشد.

سردار هادیانفر همچنین به حضور زائران پیاده در مسیرهای منتهی به حرم مطهر پرداخت و گفت: زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند در طول شب و با کاهش قدرت دید، وسایل آشکارساز و روشنایی به همراه داشته باشند و حتماً رو به خودروهای عبوری حرکت کنند نه پشت به خودروها.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی