English

ماجرای سیلی زدن سرباز به راننده در ستارخان چه بود؟

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان اعلام کرد: پلیس همواره بر مدار اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی حرکت می‌کند.

ماجرای سیلی زدن سرباز به راننده در ستارخان چه بود؟

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان اعلام کرد: پلیس همواره بر مدار اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی حرکت می‌کند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ توجه به دو رویکرد اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار اجرایی تمامی پلیس‌های خود قرار داده و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید دارد.

برخورد‌های غیرقانونی و خارج از چارچوب تعریف و ابلاغ شده و به هیچ عنوان مورد تأیید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و همچنین تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضائی مربوطه در خصوص ایشان تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شده است.

یقیناً پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون دانسته و از هیچ‌گونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نکرده و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه