English

صدور کیفرخواست عاملان شهید الداغی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود.

صدور کیفرخواست عاملان شهید الداغی

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی یاوری گفت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به تلاش های نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی، افزود: بلافاصله پس از حادثه ای که منجر به شهادت شهید الداغی شد نشست شورای تامین شهرستان سبزوار برگزار و با تشکیل پرونده، دادستانی به ماجرا ورود یافت و در کمتر از ۱۰ ساعت ۲ فرد شرور مزبور دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی شهرستان، با افرادی که پرونده شرارت داشته‌اند برخورد شده است.

یاوری افزود: طی سالهای گذشته و با راه اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش، با راهبری دستگاه قضا و عزم و اراده دادستان و مجموعه امنیتی و اطلاعاتی، برخورد جدی با اراذل و اوباش شهر سبزوار صورت گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم تشییع پیکر شهید غیرت حمیدرضا الداغی + فیلم

مراسم تشییع پیکر «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت در سبزوار آغاز شد

 

گفتنی است که شهید حمیدرضا الداغی ، شامگاه هشتم اردیبهشت ماه، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، به صورت ناجوانمردانه ای از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه