English

مشهد با زلزله ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر لرزید

زمین‌لرزه به نسبت شدیدی مشهد و حوالی آن را لرزاند. مرکز این زلزله به بزرگی ۴.۶ ریشتر در شهرستان زبرخان واقع در ۴۱ کیلومتری مشهد گزارش شده است.

مشهد با زلزله ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر  لرزید

به گزارش خبرگزاری موج، زلزله نسبتا شدیدی ساعت ۲ و ۹ دقیقه و یک ثانیه بامداد جمعه، مشهد را لرزاند و باعث وحشت شهروندان شد.

بر طبق مرکز لزره نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین در قدمگاه شهرستان زبرخان نیشابور رخ داده است.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۸۶۶ و طول جغرفیایی ۵۹.۲۴۸ در ۴۱ کیلومتری جنوب غرب مشهد ثبت شده است.

 

زلزله برازجان تاکنون خسارتی نداشته است

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی زلزله ۴.۶ ریشتری بامداد جمعه در شهر قدمگاه، مرکز شهرستان زبرخان دریافت نشده است.

محسن نجات تصریح کرد: تاکنون سه تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه "دررود" کانون وقوع زلزله اعزام شده اند و دستگاه های عضو مدیریت بحران در شهرستان های زبرخان و نیشابور به حالت آماده باش درآمده اند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان مشهدی نسبت به زمین لرزه نگرانی نداشته باشند و آرامش خود را حفظ کنند، گفت: براساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله ۴.۶ ریشتری در عمق هشت کیلومتری زمین با نقطه کانونی شهر قدمگاه، مرکز شهرستان زبرخان در شرق شهرستان نیشابور رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه