English

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

گزارشی از بی‌حالی دانش‌آموزان دبیرستان شهید عالمی تهران نداشتیم

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که بیماری روده و نارسایی کلیوی علت فوت دانش‌آموز "کارو پشابادی" در بیمارستان میلاد تهران است.

گزارشی از بی‌حالی دانش‌آموزان دبیرستان شهید عالمی تهران نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تسلیت به خانواده دانش‌آموز کارو پشابادی اعلام کرد: علت فوت دانش آموز دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس، بیماری روده و نارسایی کلیوی است و در این مدت، حضوری در مدرسه نداشته و در بیمارستان میلاد بستری بوده است.

در روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ کارو پشابادی دانش‌آموز اصالتاً کردستانی ساکن شهرستان قدس به علت کسالت و دل‌درد با مراجعه به بیمارستان میلاد تهران توسط پزشکان معاینه و به علت عارضه روده بستری می‌شود.

پس از بستری شدن در بیمارستان، نارسایی کلیوی هم مزید بر عوارض بیماری کارو می‌شود و پس از گذشت حدود ۲۰ روز، متاسفانه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ کارو عزیز در بیمارستان از دنیا می‌رود.

بر اساس این گزارش بیشتر روزهای بستری کارو در زمان تعطیلات نوروزی بوده و بر اساس مستندات موجود، پدر کارو نیز پس از ۱۴ فروردین ماه همزمان با آغاز به کار فعالیت حضوری مدارس، در تماسی با مسئولین مدرسه، علت غیبت‌ فرزندش را بیماری عنوان کرده و پیگیر تکالیف وی می‌شود.

لازم به ذکر است، پیش از این هم در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۷ اسفند و روزهای قبل از آن نیز هیچ گزارشی مبنی بر بی‌حالی دانش‌آموزان دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه