English

روز قدس چه خیابان‌هایی در تهران ممنوعیت ترافیکی دارند؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روز قدس را تشریح کرد.

روز قدس چه خیابان‌هایی در تهران ممنوعیت ترافیکی دارند؟

​به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رازقی در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز قدس گفت: روز جمعه روز قدس هست و در محل دانشگاه تهران مراسم روز قدس و نماز جمعه برگزار خواهد شد که پلیس راهور تهران بزرگ این مراسمات را به صورت ویژه پوشش ترافیک ی خواهد داد و البته تمهیداتی را نیز در نظر گرفته است.

وی افزود: از ساعت ۹ صبح محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که از شمال و در بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از شرق طول خیابان ولیعصر (عج) تا تقاطع جمهوری اسلامی، از جنوب طول خیابان جمهوری اسلامی، و از غرب در خیابان کارگر این محدودیت‌ها اعمال خواهند شد.

سرهنگ رازقی بیان کرد: در این محدوده‌ها که بیان شد این معابر کلاً بسته خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد و محدودیت تردد خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ممنوعیت توقف هم از ساعت ۱۲ شب در محورهای اعلامی به شرح ذیل خواهیم داشت: طول بلوار کشاورز، طول بلوار حجاب، خیابان ولیعصر (عج) و خیابان کارگر که رانندگان می‌بایست به این موضوع توجه داشته باشند.

وی گفت: اگر خودرویی در این مسیرها پارک نماید توسط جرثقیل‌ها به نزدیک ترین پارکینگ منتقل خواهد شد که توصیه می‌گردد کسانی که در این محدوده‌های ساکن هستند و یا قصد پارک خودرو دارند حتماً در جایی دیگر پارک نمایند تا توسط جرثقیل‌ها منتقل نشوند.

سرهنگ رازقی افزود: توصیه می‌شود که کسانی که می‌خواهند به این محل مراجعه نمایند از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند چرا که تمهیدات و تسهیلات ویژه از سوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است و در پایان مراسم نیز در تمامی مقاطع و نقاط تمهیدات لازم را برای انتقال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کسانی هم که با خودروی شخصی قصد مراجعه دارند می‌بایست خارج از محدوده‌های اعلامی پارک نمایند مثلاً در طول خیابان جمهوری در مسیر غرب به شرق در ضلع جنوبی و فرعی‌هایی که در خیابان جمهوری و خیابان کارگر ضلع غربی هست محل‌های مناسبی برای پارک هستند.

سرهنگ رازقی گفت: در محل‌هایی هم که با برگزاری مراسم فاصله دارند تاکسی در نظر گرفته شده است مانند تقاطع کارگر بلوار تا میدان انقلاب، جنوب از تقاطع جمهوری کارگر تا میدان انقلاب، بخش غربی از تقاطع نواب آزادی تا میدان انقلاب و در بخش شرقی از تقاطع ولیعصر (عج) تا نزدیک میدان انقلاب تاکسی‌ها وظیفه انتقال شهروندان را بر عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه