English

فرمانده مرزبانی:

مرزبانی در خط مقدم مبارزه با ورود کالای قاچاق قرار دارد

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: برای کمک به تولید داخل واقتصاد کشور مرزبانی در خط مقدم مبارزه و مقابله با ورود کالای قاچاق قرار دارد وخوشبختانه طی سال گذشته توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

مرزبانی در خط مقدم مبارزه با ورود کالای قاچاق قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت امنیتی مرزهای کشور، گفت: امروز بحمدالله با ساز و کاری که در انتظامی کشور برای ساختار مرزبانی دیده شده، مرزهای طولانی کشورمان از ثبات و امنیت پایداری برخوردار هستند.

وی در ادامه با تأکید بر ارتقای توان عملیاتی و رزمی مرزبانان، افزود: با ارتقای سطح توان عملیاتی مرزبانان و همچنین سیستم های هوشمند الکترونیکی، اپتیکی، پهپادی، هلی شات و سیستم هایی که تصاویر مرز را به صورت لحظه در سطوح مختلف در مرکز فرماندهی و کنترل نظارت می کنند و هماهنگی که با نیروهای مسلح و خاصه با انتظامی استان های ۱۶ گانه مرزی کشور برقرار است، مرزها از ثبات لازم برخوردار و آماده سرمایه گذاری هستند.

گودرزی با بیان اینکه مرزبانی استان خراسان شمالی از ساختار مناسبی برای تأمین امنیت مرزها برخوردار است، اظهار داشت: با ساز و کاری که در مرزها و یگان های مرزی وجود دارد، مرزهای استان خراسان شمالی از مرزهای بسیار با ثبات و امن کشور است و هیچ گونه دغدغه امنیتی در مرزهای این استان وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۲ به نام « مهار تورم ، رشد تولید » توسط رهبر معظم انقلاب، نقش مرزبانی را در تحقق شعار سال مهم دانست و ادامه داد: مرزبانی با توجه به مأموریت ذاتی که در امر مقابله با قاچاق در مرزها دارد، می تواند با جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور در "مهار تورم و رشد تولید" نقشی بی بدیل و اساسی ایفاء کند.

وی مبارزه جدی با قاچاق کالا در مرز را از اولویت های مرزبانی عنوان کرد وگفت: برای کمک به تولید داخل واقتصاد کشور مرزبانی در خط مقدم مبارزه و مقابله با ورود کالای قاچاق قرار دارد وخوشبختانه طی سال گذشته توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه