English

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی،

جو کشور تا پایان هفته آرام و دما رو به افزایش است/بارش‌ها پراکنده خواهد بود

براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است.

جو کشور تا پایان هفته آرام و دما رو به افزایش است/بارش‌ها پراکنده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ امروز در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است و از بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

همچنین پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از مرکز کشور رگبار و رعد و برق و وزش بادهای موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تا روز شنبه در غالب مناطق کشور افزایش دما خواهیم داشت. یکشنبه ۲۰ فروردین برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و بارش پراکنده و در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا ۱۷ فروردین کمی ابری با وزش باد، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۸ فروردین) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ۱۶ و ۱۷ فروردین اهواز با دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۲- سردترین مراکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه