English

جاده چالوس زیر بار ترافیک سنگین/ احتمال سقوط سنگ وجود دارد

بر اساس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ترافیک در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال سنگین بوده و این محورها دارای بارش باران است.

جاده چالوس زیر بار ترافیک سنگین/ احتمال سقوط سنگ وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیک ی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین بوده و این محور دارای بارش باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال محدوده انتهای مسیر سنگین بوده و این محور نیز دارای بارش برف است.

 

احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس وجود دارد

رئیس پلیس راه البرز گفت: احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در محدوده کندوان در جاده کرج - چالوس هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه‌ها توقف نکنند.

رئیس پلیس راه البرز متذکر شد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری تا عصر امروز دوشنبه، مسافران حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری در جاده کرج - چالوس خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه