English

وضعیت در مناطق زلزله زده خوی پایدار است/ تاکنون ۲۰ مصدوم ثبت شده است

فرماندار خوی گفت: خسارت های زلزله ۵ ریشتری بعدازظهر امروز خوی بسیار جزئی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد و البته ۲۰ نفر حین فرار از ترس زلزله مصدوم شده اند.

وضعیت در مناطق زلزله زده خوی پایدار است/ تاکنون 20 مصدوم ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، ذبیح الله کاظمی در خصوص زلزله ساعت ۱۵:۱۷ امروز، پنجشنبه که به بزرگی ۵ ریشتر جنوب شهرستان خوی را لرزاند، افزود: واحدهای ارزیاب بلافاصله پس از زلزله به مناطق مختلف اعزام شدند و در حال حاضر نیز در منطقه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه نهادهای مدیریت بحران شهرستان خوی در آماده باش هستند، خاطرنشان ساخت: خسارت قابل توجهی در مناطق شهری و روستایی آماده نشده و فقط ترک‌خوردگی های جزئی داریم.

کاظمی از پایداری وضعیت سیستم‌های خدماتی نظیر آب، گاز و برق در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مردم به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند زیرا در منطقه هیچ‌ مشکلی وجود ندارد.

ذبیح اله کاظمی فرماندار ویژه شهرستان خوی در تکمیل گزارش اولیه زمین لرزه ۵ ریشتری امروز گفت: همزمان با وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های امدادونجات، اورژانس و هلال‌احمر سریعاً به مناطق زلزله زده اعزام شدند و خوشبختانه خسارت جانی و مالی نداشتیم.

وی با اشاره به آمار مصدومین افزود: تعداد ۲۰ نفر از شهروندان عزیز در حین فرار و وحشت از زلزله دچار آسیب جزئی شده بودند که این تعداد مصدومان بصورت سرپایی مداوا و هیچگونه بستری نداشتیم.

 

 هلال احمر در آماده باش

محبوبی، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله ۵ ریشتری عصر امروز در منطقه خوی در استان آذربایجان غربی، هیچ گونه خسارتی نداشته است.

وی ادامه داد: هلال‌احمر آذربایجان غربی کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها در آماده‌باش کامل است.

در شش ماهه دوم امسال چهار بار زمین لرزه‌‌های بالای ۵ ریشتر به شهرستان خوی آسیب وارد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه