English

یوسف نوری:

موضوع آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نگرانی‌ها در مورد موضوع بدحالی دانش‌آموزان کاهش یافته است، بنابراین آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

موضوع آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: مدارس در دوران کرونا بسته شدند و آموزش‌ها به صورت غیر حضوری ادامه پیدا کرد که کودکان و نوجوانان آسیب‌های بسیاری دیدند، بنابراین هم‌اکنون ادامه آموزش حضوری یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است مدارس در روزهای پایانی سال برگزار نشود، اظهار کرد: مدارس مطابق آئین‌نامه‌های آموزشی تا آخرین روز کاری سال باز هستند و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را ادامه می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مدرسه مهمترین مکان برای تربیت اجتماعی و جامعه‌پذیری کودکان و نوجوانان است و دانش‌آموزان با حضور در مدرسه و بین همسالان خود این آموزش‌ها را می‌بینند و در هنگام اردوها و بازدیدها نیز فضایی امن از نظر روانی و تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود بنابراین ضرورت دارد تا خانواده‌ها بر حضور کودکان و نوجوانانشان در مدرسه تاکید داشته باشند و بدانند مدرسه بهترین مکان برای آموزش‌های مورد نیاز فرزندانشان است.

نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه‌هایی در این مورد دارد و آموزش‌هایی در طول این هفته و هفته‌های قبل به دانش‌آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده‌ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور، جلسات مشترک ریشه‌یابی فوری بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور به طور مستمر برگزار و گزارش کمیته‌ها در جلسات ارائه می‌شود. در حال حاضر نگرانی‌ها در مورد این موضوع کاهش یافته است، بنابراین موضوع آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

سکوی استعدادیابی برای دانش‌آموزان راه‌اندازی شود/ ایران در پنج المپیاد علمی برتر جهان دارای رتبه چهارم بین‌المللی است

روزی دو جلسه مفصل درباره مسمومیت دانش‌آموزان داریم / باید جو روانی ایجاد شده را منطقی کنیم

از والدین عذرخواهی می‌کنم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه