English

ساعت فعالیت میادین میوه و تره‌بار تهران در ایام پایانی سال و نوروز اعلام شد

میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ یکسره فعال خواهند بود.

ساعت فعالیت میادین میوه و تره‌بار تهران در ایام پایانی سال و نوروز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ساعت کار میادین در روزهای آخر سال گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰ به صورت یکسره فعال خواهند بود و در روز دوشنبه ۲۹ اسفند نیز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۰ به صورت یکسره فعالیت خواهند داشت.

به گفته وی، میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه یکم و دوم فروردین ماه و همچنین روز سیزدهم فروردین ماه تعطیل است.

فصاحت یادآور شد: میادین و بازارهای ۲۲ گانه شهرداری تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ فعال خواهند بود و از روز شنبه پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه کلیه میادین و بازارها از ساعت ۸ لغایت ۱۳:۳۰ به صورت یکسره فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه