English

نوری خبر داد:

ابلاغ نیروهای مهرآفرین بزودی صادر و رتبه بندی آنها اعمال خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت:برنامه ریزی کردیم قسمتی از معوقات همکاران خرید خدمات در هفته آینده پرداخت شود و ابلاغ های نیروهای مهرآفرین بزودی صادر و رتبه بندی آنها اعمال خواهد شد.

ابلاغ نیروهای مهرآفرین بزودی صادر و رتبه بندی آنها اعمال خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر آموزش وپرورش در خصوص روند رتبه بندی معلمان گفت: باتوجه به اینکه افزایش پایه حقوقی نیروهای خرید خدماتی از ۳ میلیون ۴۰۰ به ۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان اتفاق افتاد این امر باعث اختلالاتی در پرداخت ایجاد شد و اما در کمترین زمان ممکن در حل این مسأله اقدام و برنامه ریزی کردیم قسمتی از معوقات همکاران خرید خدمات در هفته آینده پرداخت شود و ابلاغ های نیروهای مهرآفرین بزودی صادر و رتبه بندی آنها اعمال خواهد شد.

یوسف نوری  در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با ارتقای این مدیریت آموزش و پرورش امیدواریم فعالیت های مضاعف برای تحول در حوزه پرورشی و آموزشی در منطقه را شاهد باشیم  و در نهایت سند تحول بنیادین عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به جایگاه منطقه مکران وموقعیت ویژه زرآباد افزود: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری به توسعه سواحل مکران، دولت هم عزمی جدی در این منطقه داشته و برای گسترش نیازهای منطقه برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

وزیر آموزش  وپرورش از زر آباد به عنوان قطب کشاورزی منطقه یاد کرد و گفت: گسترش هنرستان ها و مراکز آموزشی در هر منطقه براساس نیازهای منطقه می‌تواند نیروهای متخصص و ماندگار آن منطقه را تامین و در نهایت باعث آبادانی استان و کشور شود.

نوری همچنین با اشاره به بحث مهم رتبه بندی گفت: دقت در این کار بسیار مهم است و همکاران ما تمایل به تسریع در این کار را دارند که ما با دقت در حال انجام هستیم و برنامه ما به سمت و سویی است که حقی از کسی ضایع نشود و جای اعتراض برای همکاران وجود دارد و تاریخ شروع  آن همان چیزی است که در قانون مشخص شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۸۰ هزار از احکام رتبه بندی در آن لحاظ شده صادر و برای بیش از ۲۴۰ هزار نفر در حال صدور احکام هستیم و امیدواریم که در صدور احکام  کمال دقت را داشته باشیم.

وی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از دانشگاه های تامین نیرو در آموزش وپرورش یاد کرد و گفت:امیدواریم دانشگاه فرهنگیان چابهار دارای شعبه ای در مناطق آزاد شود تا در بسط آموزش و برنامه ریزی سرعت گیرد که این کار با پیگیری های نماینده چابهار در مجلس بزودی محقق خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

در رتبه بندی معلمان شایستگی‌های معلمی در اولویت قرار دارد

جزئیات محاسبه و پرداخت مزایای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین اعلام شد

احکام رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال می‌شود

احکام بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان از امروز، اجرا می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه