English

آموزش و پرورش؛

فروش اردوگاه باهنر تکذیب می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در مورد قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولد سازی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار گرفتن این اردوگاه در لیست املاک مازاد آموزش و پرورش و مولد سازی آن برای فروش دروغ است.

فروش اردوگاه باهنر تکذیب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، خان محمدی اظهار کرد: این اردوگاه به عنوان یکی از اصلی ترین فضاهای فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش است، لذا اردوگاه‌هایی که تمامی کارکردهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی خود را انجام می دهد، هیچ گاه در لیست املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش قرار نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: اردوگاه شهید باهنر نه‌تنها در لیست املاک مازاد برای مولد سازی و فروش نیست، بلکه از یکی از سرمایه‌های فرهنگی آموزش و پرورش است و این وزارتخانه هیچ گاه سرمایه‌های فرهنگی خود را به فروش نمی‌گذارد.

دبیر کارگروه مولدسازی وزارت آموزش وپرورش گفت: اردوگاه شهید باهنر همه ساله پذیرای بسیاری از دانش آموزان سراسر کشور برای برگزاری جشنواره‌ها، اردوها و مسابقات کشوری دانش آموزی است و در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و متنوع سازی فضاهای یادگیری از آن استفاده می شود و این اردوگاه یکی از اردوگاه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش است که تمامی کارکردهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی خود را انجام می دهد، لذا هیچ وقت در لیست املاک مازاد برای مولد سازی قرار نخواهد گرفت و چنین شایعاتی کذب است.

وی در پایان از ذی نفعان آموزش و پرورش خواست تا اخبار درست و صحیح را از مراجع رسمی به ویژه پورتال وزارت آموزش و پرورش دنبال کنند.

 

بیشتر بخوانید:

مصوبه مولدسازی اموال دولت، مصوبه قانونی است

طرح‌ مولدسازی به تعدیل قیمت مسکن کمک می‌کند / مولدسازی امکان تبدیل اموال راکد به زاینده

رونمایی از فاز نخست سامانه مولدسازی دارایی های دولت

سامانه مولدسازی رونمایی شد

وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی وارد حوزه مولدسازی شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی