English

در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مطرح شد؛

بودجه ۱۸۲ میلیاردی شهرداری تهران برای حوزه معلولان

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران 5 ماموریت مهم دارد، گفت: حوزه رسیدگی به معلولین، کودکان و سالمندان در بودجه سال 1402 شهرداری تهران 73 درصد افزایش داشته است.

بودجه 182 میلیاردی شهرداری تهران برای حوزه معلولان

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، درباره کیفیت بودجه شهرداری تهران برای سال آینده در حوزه افراد دارای معلولیت گفت: در حوزه رسیدگی به معلولین، کودکان و سالمندان در بودجه سال 1402 شهرداری تهران در مجموع اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. سال 1401 این مبلغ 105 میلیارد تومان بوده که افزایش 73 درصدی برای سال آینده در این بخش منظور شده است.

وی با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر کاهش بودجه افراد دارای معلولیت برای سال 1402 افزود: ماهیت بودجه معلولین، احکام خود را دارد و صرف اینکه در تبصره نیامده، به معنای حذف و کاهش آن نیست.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این بودجه در ردیف‌ها قرار داده شده و کاهش نداشته؛ همچنین حذف هم نشده است. هر چیزی در تبصره نیامده، به معنای حذف نیست و تخصیص بر اساس ردیف‌ها تعلق می‌گیرد. 

باقری با بیان اینکه حوزه افراد دارای معلولیت جز ماموریت‌های شهرداری در برنامه توسعه است، افزود: شهرداری تهران 5 ماموریت مهم دارد و بودجه هیچ یک از این ماموریت‌ها، کاهش نداشته است.

معاون شهردار تهران در پایان عنوان کرد: ماموریت‌ها شامل حمل و نقل، عمران، هوشمندسازی، فرهنگی_اجتماعی و محیط زیست بوده که تلاش شده، بودجه اقدامات مرتبط با این مأموریت‌ها افزایش داشته است. در بودجه 1402 به دنبال کاهش یا تنگنا و محدودیت مالی برای هیچ بخشی نبوده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه