English

امانی:

شهرداری در مورد ایمن‌سازی وظایفش را انجام داده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان نظام مهندسی باید برنامه خود را در خصوص ایمنی ساختمان‌ها ارائه می‌کرد؛ بسیاری از مراکز درمانی تهران فرسوده است و یک مرکز درمانی در منطقه ۱۲ به دلیل ناایمن بودن و قدمت ۷۰ ساله پلمب شده است.

شهرداری در مورد ایمن‌سازی وظایفش را انجام داده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ناصر امانی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه زلزله روزهای اخیر ما را به فکر فرو برد که چه باید کرد، اظهار داشت: در ساخت و ساز تهران باید اصول شهرسازی و معماری را رعایت کرد و از کوچکترین تخلفات در این زمینه نباید گذشت و باید به فکر آینده بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایمن سازی ساختمان ها جز ایمنی آتش نشانی باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: سازمان نظام مهندسی باید برنامه خود را در خصوص ایمنی ساختمان ها ارائه می کرد؛ بسیاری از مراکز درمانی تهران فرسوده است و یک مرکز درمانی در منطقه ۱۲ به دلیل ناایمن بودن و قدمت ۷۰ ساله پلمب شده است.

وی با طرح این پرسش که چطور جرأت می کنیم اجازه دهیم دانش آموزان ما به مدارسی بروند که ناایمن هستند؟، گفت: شهرداری ایمن سازی را انجام داده و لیست آماده کرده و فراخوان می دهد، اما در بخش سازه اقدامی را شاهد نیستیم.

امانی با اشاره به موازی کاری و تداخل کاری و همچنین عدم وجود متولی مشخص در مدیریت بحران تصریح کرد: امیدواریم این اتفاقات در ایران و به ویژه در تهران روی ندهد؛ در همین راستا مدیریت بحران و ایمن سازی در اولویت برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران قرار گرفته است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تیمی متخصص برای بررسی پایداری ساختمان ها شکل گرفته و نزدیک به ۲ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده اند و امیدواریم اطلاعات آن به موقع ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه