English

بیوگرافی سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس

با حکم سردار احمدرضا رادان فرماندهی کل انتظامی کشور، سردار سعید منتظر المهدی به سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس منصوب شد.

بیوگرافی سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، با حکم سردار احمدرضا رادان فرماندهی کل انتظامی کشور، سردار سعید منتظر المهدی به سمت معاونت فرهنگی و  اجتماعی پلیس منصوب شد.

سردار منتظرالمهدی دانش آموخته رشته پزشکی و دارای درجه دکتری در رشته روانشناسی سلامت است؛ ‌وی تجارب زیادی در امور فرهنگی و اجتماعی دارد. 

بیشتر بخوانید:

منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا شد

در واقع سردار منتظرالمهدی که به عنوان اولین سخنگوی پلیس کشور نیز شناخته می‌شود،سردار از پنجم دی ماه سال ۹۱ با حکم سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده وقت پلیس کشور  فعالیت خود را به عنوان معاون اجتماعی پلیس آغاز کرده بود و تا ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ در این سمت فعالیت داشت.

سردار منتظرالمهدی در سال ۹۸ با حکم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  به‌ عنوان سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی این ستاد منصوب شد و بعد از ۲ سال به مجموعه انتظامی با سمت مشاور فرمانده کل بازگشت.

شواهد نشان دهنده آن است انتصاب سردار منتظرالمهدی به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی فرماندهی انتظامی کل کشور حکایت از رویکرد قوی‌تر اجتماعی پلیس و ایجاد گفتمان و ارتباط موثرتر پلیس با مردم در راستای جلب بیشتر سرمایه‌های اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه