English

سازمان هلال احمر؛

تعداد مصدومان زلزله خوی به ١٠١٧ نفر رسید

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بنابر اعلام رسمی آخرین شمار مصدومان زلزله ١٠١٧ نفر ثبت شده که عمده این افراد به دلیل ترس یا در حین فرار از زلزله دچار آسیب شده‌اند.

تعداد مصدومان زلزله خوی به ١٠١٧ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی ابراز داشت: آخرین شمار مصدومان زلزله ١٠١٧ نفر است که عمده این افراد به دلیل ترس یا در حین فرار از زلزله دچار آسیب شده‌اند. متاسفانه برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی اورژانس کشور نیز سه تن جان خود را از دست داده‌اند.

محمودی با بیان این مطلب که در مجموع ۳۳ روستا و ۱۵ منطقه شهری از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر مورد ارزیابی و امدادرسانی قرار گرفته است، گفت: تا کنون ۱۸ هزار و ۷۰۲ نفر با توزیع چادر و در اردوگاه اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین چهار هزار و ۱۵۶ تخته چادر، ۳۸۰ شعله والور، ۴۳۶ دستگاه بخاری و ۴۳۶ بسته غذایی در میان زلزله‌زدگان توزیع شده است. توزیع چهار هزار و ۳۸۰ تخته پتو و هزار و ۸۹۰ موکت از دیگر اقدامات انجام شده از سوی هلال احمر از زمان وقوع زلزله تا کنون است.

محمودی با بیان اینکه ۳۶۵ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند، گفت: همچنین دیگر امدادگران استان آذربایجان غربی همچنان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه