English

رئیس پلیس تهران بزرگ:

پلیس پایتخت در اقدامی ضربتی ابتکار عمل را از مجرمان سلب کرده است

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه اینکه هدف پلیس استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: با اجرای مستمر طرح‌های بزرگ در تهران بزرگ در اقدامی ضربتی و آفندی تلاش کردیم که ابتکار عمل را از مجرمان سلب کنیم.

پلیس پایتخت در اقدامی ضربتی ابتکار عمل را از مجرمان سلب کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه اینکه هدف پلیس استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: با اجرای مستمر طرح‌های بزرگ در تهران بزرگ در اقدامی ضربتی و آفندی تلاش کردیم که ابتکار عمل را از مجرمان سلب کنیم تا مجرمان هیچگاه احساس امنیت و آرامش خاطر نداشته باشند.

سردار حسین رحیمی در نشست صمیمانه فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با فرمانده فراجا با تبریک انتخاب هوشمندانه و دقیق سردار رادان از سوی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار رادان از مقبولیت و محبوبیت و همچنین از اقتدار و توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و از جنس فراجا است که عمری را با تلاش و سربلندی در این سازمان سپری کرده و درک و شناخت عمیق و کاملی از این مجموعه دارد. همچنین یاد و خاطره و زحمات و تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار اشتری عزیز را که هشت سال زحمت کشید و صادقانه آنچه در توان داشت گذاشت را گرامی می‌داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ما با تمام توان و قدرت و اعتقاد و انگیزه در کنار فرمانده فراجا هستیم تا بتوانیم منشوری را که تعریف کرده‌اند  با راهبری مقتدرانه خودشان پیگیری کنیم، به اهمیت و حساسیت بالای تامین امنیت در پایتخت اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم تا مجموعه انتظامی فعال، پویا و نمونه‌ای را در تهران بزرگ ایجاد کنیم.

رحیمی افزود: اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرماندهی فراجا از راهبردهای اساسی ما است و امسال محور توجه به سرمایه‌های سازمانی و جامعه محوری و مردم مدار و تعامل و هم افزایی با نهادها و سرمایه‌های مردمی، از جمله راهبردهای اساسی ما است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، خاطرنشان کرد: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و تقدم اقدام افندی بر انفعالی است.

رحیمی با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری به دنبال از بین بردن و حذف بسترها و عوامل جرم زا و تمرکز بر کشف جرم و دستگیری مجرم و کاهش حداکثری فاصله بین وقوع و کشف جرم هستیم، گفت: در حوزه اجتماعی به دنبال تقدم اقدامات ایجابی بر حوزه سلبی و برقراری ارتباط سازنده و منطقی با تمام لایه‌های جامعه و بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی در راستای اهداف فراجا هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با تشریح طرح‌های رعد، کاشف، ظفر، اقتدار و… فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: با اجرای مستمر طرح‌های بزرگ در تهران بزرگ در اقدامی ضربتی و آفندی تلاش کردیم که ابتکار عمل را از مجرمان سلب کنیم تا مجرمان هیچگاه احساس امنیت و آرامش خاطر نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه