English

۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ در تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از اجرای ۵۵ طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک هفته گذشته و کشف ۱۸۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.

 ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ در تهران کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ضرغام آذین با اعلام خبر کشف  ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ در تهران گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پایگاه های مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق‌های خرده فروشان با هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند در بازرسی‌ از آن مکان‌ها، ۱۸۸کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و ۳۷۸ خرده فروش مواد افیونی را هم دستگیر کردند که این افراد را پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل مراجع قضائی دادند.

آذین خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل موادمخدر، همچنان با قاطعیت تمام ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه