English

ابلاغ نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به تمام کشور

مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: نظام‌نامه پایگاه‌ها به تمام واحدهای ستادی وزارت، ادارات کابلاغ شد..

ابلاغ نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به تمام کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی از ابلاغ نظام‌نامه پایگاه‌ها به تمام واحدهای ستادی وزارت، ادارات کل استان‌ها و مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی خبر داد.

رضاسامه در این‌باره گفت: نظر به اهمیت و ضرورت تبیین نظام مدیریت حوزه پایگاه‌ها و با هدف ارتقاء کمی و کیفی، اتخاذ رویکرد جدید همراه با نوآوری، تفویض اختیار، نظارت کارآمد، افزایش انسجام درون سازمانی و ایجاد ساختار یکپارچه، نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به عنوان مرجع اصلی برنامه‌ریزی و اقدام در تمام حوزه‌های مدیریتی ابلاغ شد.

برخی از رئوس نظام‌نامه نیز شامل تعاریف پایه و سطح‌بندی پایگاه‌های میراث فرهنگی، چشم‌انداز، اهداف، راهبردها و ساختار مدیریتی پایگاه‌ها شامل نظام اداری، نظام مدیریتی، نظام مالی و اعتبارات و نظام حقوقی می‌شود.  

او اضافه کرد: جزئیات کامل وظایف و اختیارات مسئولان ستادی وزارت، اداره‌کل استان‌ها و مدیران پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در چارچوب این نظام‌نامه مشخص شده است.

مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی بیان کرد: این نظام‌نامه حاصل تلاش کارشناسانه اداره کل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی براساس خرد جمعی برخی صاحبنظران و مدیران پایگاه‌ها و بهره‌مندی از تجربیات گذشته، پس از دریافت مشورت با ادارات کل استانی و بررسی در شورای مدیران معاونت میراث فرهنگی به تائید قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه