English

زاکانی:

۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند

شهردار تهران گفت: ناوگان حمل و نقل شهری تهران از فرسودگی چند ساله رنج می‌برد؛ به نحوی که صددرصد ون‌ها باید از رده خارج شود و ۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌ها نیاز به نوسازی دارد.

۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار تهران گفت: ۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌های تهران نیاز به نوسازی دارد.

علیرضا زاکانی گفت: ناوگان حمل و نقل شهری تهران از فرسودگی چند ساله رنج می‌برد؛ به نحوی که صددرصد ون‌ها باید از رده خارج شود و ۷۰ درصد تاکسی‌ها و ۸۰ درصد اتوبوس‌ها نیاز به نوسازی دارد.

شهردار تهران در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت سایپا افزود: برای مدیریت و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری چه در حوزه جابجایی مسافر و چه در حوزه حمل بار، نیاز به همکاری با شرکت‌های داخلی از جمله مجموعه سایپا داریم.

علیرضا زاکانی در ادامه درخصوص فرایند همکاری میان مجموعه سایپا و شهرداری تهران برای نوسازی حمل و نقل عمومی تهران افزود: گروهی با محوریت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مهندس تیموری مدیرعامل سایپا باید شکل گیرد که تا شنبه هفته آینده ، شهرداری نماینده خود را معرفی خواهد کرد.

شهردار تهران همچنین با اشاره به تمایل شهرداری در استفاده از خودرو‌های برقی و گازسوز گفت: در تهران با بحران آلاینده‌های گازی رو به رو هستیم به همین علت استفاده از خودرو‌های برقی و گازسوز برای ما در اولویت است و به دنبال استفاده از خودرو‌هایی با این ویژگی درحمل و نقل شهری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه