English

شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی شهرستان زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی شهرستان زاهدان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری در این رابطه اظهار کرد: ساعتی قبل در محور زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تامین امنیت محور بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود؛ اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین ماموران مواجه که سریعآ از محل متواری شدند که براثر این حمله اشرار سرباز وظیفه" یعقوب دهمرده " به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوار"حسین پا‌رسا کیا" نیز مجروح می شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه؛ سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف ایست و بازرسی آغازشد.

سردار قنبری اضافه کرد: مجروحان سریعا تحت مداوا قرار گرفته اند و پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت گفت.

ضمنأ شهید اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه