English

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح:

باید دست خائنانه نفوذی‌ها قطع شود

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: باید دست خائنانه نفوذی‌ها قطع شود، اگر در طول این سال‌ها دست خائنان در برخی امور دخیل نبود، خیلی بیشتر پیشرفت می‌کردیم.

باید دست خائنانه نفوذی‌ها قطع شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در آئین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: شما با تقدیم عزیزانتان نشان دادید، فوز عظیم شعار نبود و زیارت عاشورا خواندن برای شما حقیقتی جاودانه است که با تمام وجودتان عجین شده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام تصریح کرد: اسلام دینی است که زن را محور وجود عالم می‌داند. محوریت عالم وجود حضرت فاطمه زهرا (س) است چرا که در دامن پاک او بود که ۱۱ نور عالم بشریت متولد و درخشیدند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که راه و روش فرزندپروری شما مادران شهید پرور وجود دارد و تا زمانی که شما پدران و برادران شهدا ادامه دهنده راه آنها هستید، قطعاً توطئه‌های استکبار به خطا می‌رود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: دشمن فکر می‌کرد انقلاب اسلامی هم مانند دیگر انقلاب‌های جهان است و بعد از چند ماه از بین می‌رود و محورها و ارمان هایش فراموش می‌شود اما دیدند، بیش از ۴۰ سال گذشته و ملت همچنان بر آرمان‌های خود پرفشاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان بیان کرد: باید دست خائنانه نفوذی‌ها قطع شود، اگر در طول این سال‌ها دست خائنان در برخی امور دخیل نبود، خیلی بیشتر پیشرفت می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: درست است که امروز مردم در مضیقه هستند اما همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و همه مشکلات را تحمل می‌کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه عظیم شهید سلیمانی و سایر شهدا اضافه کرد: این شهیدان از دامان پاک به این جایگاه رسیده‌اند. سردار دل‌ها بزرگ شده همین کوی و برزن بود که با قدم نهادن و پیروی از مکتب امامین انقلاب و تربیت حسینی وار و تبعیت از ولایت فقیه، شهید راه ولایت شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: بکارگیری افراد پاکدست و خدمتگزار به ملت و مبارزه با فساد و دوری از تجملات از توصیه‌ها و نیز از ویژگی‌های برجسته شخصیتی سردار دل‌ها بود. امیدوارم همگی در راه شهید سلیمانی قدم بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه