English

معاون رئیس جمهور:

طبق اعلام رییس جمهور از ظرفیت‌های زنان باید استفاده شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: در سفرهای استانی موضوعی که حتماً باید برای آن اعتبار در نظر گرفته شود موضوع خانواده و تکریم زنان است و رئیس جمهور بارها عنوان کردند که از ظرفیت‌های زنان استفاده شود.

طبق اعلام رییس جمهور از ظرفیت‌های زنان باید استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج، انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست شورای مشاوران وزرا در امور زنان که با موضوع زنان ایثارگر برگزار شد گفت: در دیداری که از مناطق جنوب لبنان داشتیم، مردم آن مناطق علت پیروزی خود را در اطاعت از سید حسن نصرالله و احترام به شهدای خود عنوان کردند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان افزود: احترامی که بنیاد شهید به شهدا گذاشته اند ارزشمند است و خداوند به شخص آقای قاضی زاده هاشمی و مجموعه بنیاد شهید عزت دهد؛ که به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان ارج و اعتبار می‌دهد.

وی با اشاره به استخدام زنان و فرزندان خانواده‌های ایثارگران گفت: با اینکه از مدت‌ها قبل و در دولت گذشته از استخدام خانواده شهدا و ایثارگران صحبت می‌شد؛ در این دولت بود که بحث استخدام زنان و فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت جدی عملیاتی شد.

خزعلی تاکید کرد: رئیس جمهور بارها تاکید داشتند که از ظرفیت‌های زنان استفاده شود و در سفرهای استانی موضوعی که حتماً باید برای آن اعتبار در نظر گرفته شود موضوع خانواده و تکریم زنان است.

معاون زنان ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: پایش سلامت را در مورد خانواده‌های شهدا پیگیری کردیم، علاوه بر سلامت جسمی، بحث سلامت روحی خانواده شهدا و ایثارگران بسیار حائز اهمیت است. لذا موارد اردویی و تفریحی برای خانواده‌ای که در کنار خود عزیز ایثارگری را دارد که حتماً برای تجدید روحیه آنان لازم است.

وی با اشاره به اینکه، پیشنهادات در خصوص سیاست‌های بنیاد شهید حتماً پیگیری می‌شود اما باید منابع آن دیده شود؛ افزود: از کسانی که به گونه‌ای در ارتباط با شهدا و ایثارگران هستند حتماً باید مستند تهیه شود. مخصوصاً زنان ایثارگر و زنان شهید روایت‌های اثرگذاری خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه