English

رئیس سازمان اورژانس کشور:

نوسازی ناوگان اورژانس کشور با فوریت در دستور کار است

رئیس سازمان اورژانس کشور از نوسازی بخشی از ناوگان اورژانس ۱۱۵ دچار فرسودگی که با فوریت و جدیت، با کمک سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است، خبر داد.

نوسازی ناوگان اورژانس کشور با فوریت در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از یک پایگاه اورژانس سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت: حدود سه هزار دستگاه آمبولانس فرسوده با عمر بالای ۱۵ سال در سطح پایگاه های اورژانس کشور وجود دارد که این موضوع یکی از چالش های اصلی اورژانس محسوب می شود.

رئیس سازمان اورژانس گفت: در شرایطی که بخش قابل توجهی از آمبولانس ها کارایی لازم خود را از دست داده‌اند، نوسازی ناوگان اورژانس از ملزومات کنونی این سازمان است.

میعادفر افزود: اورژانس ۱۱۵ پیشانی نظام سلامت کشور است و در همه شرایط حاد و معمولی برای خدمت رسانی به مردم در میدان حضور دارد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: بخشی از ناوگان اورژانس مناطق زیر پوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی فرسوده و نیازمند نوسازی است.

دکتر عباس کافی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده تهران - مشهد و تردد سالانه میلیون ها زائر حرم مطهر امام رضا (ع)، اورژانس این شهرستان با بسیج امکانات، برای خدمات رسانی به زائران همواره در آمادگی کامل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه