English

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست:

محیطبان آستارایی به دلیل افسردگی و مشکلات اعصاب و روان خودکشی کرده است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص خبر خودکشی یکی از محیطبانان شهرستان آستارا توضیحاتی ارایه کرد.

محیطبان آستارایی به دلیل افسردگی و مشکلات اعصاب و روان خودکشی کرده است

به گزارش خبرگزاری موج ، محبت خانی در خصوص خبر خودکشی یکی از محیطبانان شهرستان آستارا اظهارکرد: چهارشنبه هفته گذشته (۲۳ آذرماه) مطلع شدیم یکی از محیطبانان ما به نام اسماعیل ضرابی در پاسگاه لوندویل در شهرستان آستارای استان گیلان به علت داشتن بیماری افسردگی و مشکلات اعصاب و روان - که بعدا مشخص شد – خود را حلق آویز و فوت کرده است.

وی افزود: پس از پیگیری از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دریافتیم که او پس از شش روز استراحت پزشکی، روز چهارشنبه در محل کار خود حاضر و با یک محیط بان دیگر مشغول کار شده بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: ساعت یک بعدازظهر محیطبان هم شیفتی مرحوم ضرابی، دو ساعت مرخصی ساعتی می گیرد و از پاسگاه خارج می شود و این محیطبان در محل تنها بوده است. در فیلمی که از روز حادثه برجا مانده است هم مشخص است که او در این فاصله طنابی را بر می‌دارد و با آن خودش را حلق‌آویز می‌کند.

محبت خانی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدرکی دال بر وجود بیماری در مرحوم ضرابی وجود نداشت و او هم در این زمینه هیچ گونه اطلاعی به ما نداده بودند که بتوانیم بر این اساس روند درمان او را پیگیری و یا کمکی ارایه کنیم.        

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: بعد از اینکه همکار وی به محل خدمت باز می‌گردد و با صحنه حادثه مواجه می‌شود بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرد و اقدامات لازم برای احیای این محیطبان انجام می‌شود که در نهایت موثر واقع نمی‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه با هماهنگی مقام قضایی مجوز دفن صادر و در همان روز مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شد.

محبت خانی در پایان خطاب به محیطبانان در سراسر کشور گفت: اگر محیطبانان عزیز ما در سراسر کشور با مشکل خاصی مواجه شدند و نتوانستند آن را در استان محل خدمت خود حل کنند حتما این موضوع را با من از طریق تلفن و یا سایت سازمان در میان بگذارند و مطمئن باشند که ما در چارچوب اختیارات قانونی خود اقدام می‌کنیم و کمک‌های لازم را ارایه خواهیم کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه