English

دادستان مرکز استان جزئیات خودکشی دختر جوان ایلامی را اعلام کرد:

فرد خودکشی کننده در ایلام فاقد هرگونه پرونده کیفری و امنیتی است

دادستان مرکز استان ایلام گفت: دختر خانمی که دیشب(دوشنبه ۱۸ مهرماه) در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته است.

فرد خودکشی کننده در ایلام فاقد هرگونه پرونده کیفری و امنیتی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالوهاب بخشنده با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوفیه دارای سابقه بیماری روانی بوده است، اظهار داشت: وی در اسفند ماه سال گذشته نیز متأسفانه با مصرف قرص اقدام به خودکشی(ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه متوفیه اهل یکی از شهرستانهای جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است، افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده، وی هیچگونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه ای، کذب محض است.

دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردیده و پرونده تحت رسیدگی است، تصریح کرد: ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی ها و عنادورزی های رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

بخشنده به عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه و تأکید کرد: امیدواریم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه استان ایلام و بالأخص جوانان و نوجوانان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه