English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

افتتاح گران قیمت اقیانوس پارک تهران با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی!/سروری: قیمت گذاری درصورت لزوم اصلاح می شود

سروری گفت: همه نرخ گذاری ها سالانه در شورای شهر تهران انجام می شود و در خصوص این پروژه نیز اگر تعدیلی به صلاح باشد در شورای شهر تهران به تصویب می رسد.

افتتاح گران قیمت اقیانوس پارک تهران با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی!/سروری: قیمت گذاری درصورت لزوم اصلاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، صبح امروز در غیاب شهردار تهران و با حضور جمعی از مسئولان حوزه شهری و اهالی رسانه از مجموعه اقیانوس پارک تهران درمجموعه گردشگری عباس آباد با مشارکت بخش خصوصی رونمایی شد.

سازه های این مجموعه با شعار حفظ محیط زیست از زباله های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده بود که متاسفانه ظاهری جذاب و باکیفیت هم نداشت‌، اما نرخ بلیت ورودی برای بازدید از این مجموعه ۱۲۰ هزار تومان اعلام شد.

گفتنی است، در ایامی که تورم و تحریم هرروز سفره خانوارها را کوچک تر میکند بازدید از چنین مجموعه ای برای یک خانواده ۴ نفره بدون در نظر گرفتن خرید اقلام خوراکی از غرفه های آن، ۴۸۰ هزار تومان آب میخورد! یعنی بازدید از این مجموعه صرفا برای کودکان مرفه تهرانی امکان پذیر است.

پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج‌ درخصوص قیمت سرسام آور بلیت ورودی این مجموعه گفت: سرمایه گذار این مجموعه بخش خصوصی است و اگر سرمایه گذار نتواند در مدت زمان مشخص بازگشت سرمایه اش را درپی داشته باشد دیگر رغبتی به مشارکت در پروژه های شهری نخواهد داشت.

وی در این باره افزود: همه نرخ گذاری ها سالانه در شورای شهر تهران انجام می شود و در خصوص این پروژه نیز اگر تعدیلی به صلاح باشد در شورای شهر تهران به تصویب می رسد.

سروری با اشاره به اینکه اغلب این اماکن توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار میگیرد تصریح کرد: طبیعتا تخفیفاتی برای مجموعه های خاص مانند بازدیدهای دانش آموزی، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته می شود.

 

بیشتر بخوانید:

رونق گردشگری نیازمند ابزارهای جاذبه آفرین است/ شهردار تهران غایب اصلی مراسم!

 

به گزارش خبرگزاری موج، اینکه ایجاد پارک های مفهومی از این دست در تهران در دستور کار قرار گرفته است اتفاقی مبارک و خوشایند است ، اما نرخ گذاری هایی از این دست بی اغراق این امکانات را مختص به کودکان قشر خاصی از جامعه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه