English

شرکت ۲۲۳۷ نفر در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری/ علت اجرایی نشدن این طرح ها در پایتخت چیست؟

آتانی درخصوص علت اجرایی نشدن این طرح ها در تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه این پژوهش ها در سطح کلان نتوانستند مشکلات کلانشهر تهران را حل و فصل کنند. همچنین یکی دیگر از علل اجرایی نشدن این طرح ها جابه‌جایی مدیران و وجود خلایی بین پژوهش و نظام تصمیم گیری است.

شرکت ۲۲۳۷ نفر در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری/ علت اجرایی نشدن این طرح ها در پایتخت چیست؟

به گزارش‌ خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، نشست خبری "چهاردهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری" و " نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی" در سالن جلسات مرکز مطالعات شهرداری تهران برگزار‌ شد.

عطالله رفیعی آتانی سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت:  این جشنواره یکی از  برترین رویداد هایی است که به صورت علمی و تخصصى پیرامون مدیریت شهرى در ایران برگزار می شود و در پایان این جشنواره، مجموعه این دستاودها در قالب کتاب، پایان نامه، ایده خلاقانه و طرح پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد.

آتانی هدف این جشنواره را گفتمان سازى و تولید دانش در مدیریت شهرى و کشف استعداد ها دانست و گفت: این جشنواره بر ٩ محور حوزه تخصصی توسعه مدیریت و حکمروایی شهری، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، ایمنی و مدیریت بحران، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصاد شهری، مدیریت توسعه روستایی، امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و نوآوری شهری و هوشمند سازی است.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزى شهر تهران تصریح کرد: تلاش کردیم در این جشنواره از ۶۵ نفر از دانشگاهیان و نخبگان در جایگاه داور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ٢هزارو ٢٣٧ نفر در این جشنواره شرکت کردند و آثار در ٣ رتبه برتر با( میانگین امتیاز ۹۰)، گزیده با (میانگین امتیاز ۸۰) و شایسته با( میانگین امتیاز ۷۰)تقسیم بندی و تقدیر مى شود.

آتانی اظهار کرد: در این جشنواره هزار و ٤٨ مورد مقاله، ٢٧٧ مورد کتاب، ٢٢٥ پایان نامه،۳۴۸ طرح پژوهشی ،٣٣٩ ایده خلاقانه به دست ما رسیده است. در حوزه معماری٥٠٤ اثر و در حوزه خدمات شهری ٣١٥ اثر وجود داشته است.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزى شهر تهران  اظهار کرد: ما شبکه ای از پژوهشگران را شناسایی و در اختیار مدیریت شهر تهران قرار می دهیم.

وی درخصوص علت اجرایی نشدن این طرح ها در تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه این پژوهش ها در سطح کلان نتوانستند مشکلات کلانشهر تهران را حل و فصل کنند. همچنین یکی دیگر از علل اجرایی نشدن این طرح ها جابه‌جایی مدیران و وجود خلایی بین پژوهش و نظام تصمیم گیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه