English

طرح کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران اختیاری است

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان گفت: با توجه به تأکید وزیر محترم رفاه، طرح کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران اختیاری است و هموطنان پس از اعلام رسمی می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

طرح کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران اختیاری است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود.

حمید فرداد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: دولت به‌منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که به‌اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. این امکان برای تمام جامعه یارانه‌بگیر هرمزگان پس از اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های کشوری و استانی فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان در ادامه گفت: استفاده از اعتبار از طریق تمامی کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار، امکان‌پذیر خواهد بود و در مورد کالاهای مشمول طرح نیز الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست و افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام‌شده و از هر نشان تجاری دلخواه، خرید خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی