English

استاندار تهران:

اولویت‌‌های استان تهران باید بر پایه برنامه هفتم توسعه باشد

استاندار تهران گفت: مدیران کل باید به بررسی دقیق برنامه هفتم توسعه بپردازند و اولویت‌های استان تهران را طبق این برنامه احصا و زمینه توسعه را فراهم کنند.

اولویت‌‌های استان تهران باید بر پایه برنامه هفتم توسعه باشد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا فخاری بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با بیان اینکه استان تهران استانی محروم محسوب می‌شود، گفت: باید با نگاه بلند و عمیق کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی ضمن تاکید بر تجمیع نظرات نخبگان و استفاده از آن‌ها در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: مدیران کل می‌بایست برنامه هفتم توسعه را به دقت بررسی کرده و اولویت‌های استان تهران را بر اساس این برنامه احصا و زمینه توسعه را فراهم کنند.

استاندار تهران خواستار به کارگیری ظرفیت‌های مغفول این استان شد و گفت: توسعه یک امر کیفی است، در بسیاری از مناطق، رشد حاصل شده ولی این رشد از قابلیت‌های توسعه‌ای برخوردار نبوده که باید بازنگری شود.

نماینده عالی دولت در استان تهران ضمن تاکید بر انطباق طرح‌های توسعه‌ای این استان با شرایط آمایشی استانی گفت: هنوز برای توسعه استان، مسائل بزرگ و مهمی باقی مانده که باید به یک جریان تبدیل شود تا نگاه نخبگان، بخش خصوصی و مسؤلین به آنها معطوف شود و در این بین نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به عنوان نهادی مرجع در امر توسعه استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه