English

وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری را منصوب کرد

با حکم وزیر کار «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

در حکم «سید صولت مرتضوی» آمده است: نظر به تعهد، شایستگی صلاحیت‌های علمی و اجرایی، جنابعالی با استناد به بند «ج» قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می‌شوید.

در بخش دیگر این حکم آمده است: انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی با رعایت قانون‌مداری و درنظرگرفتن حقوق صاحبان، اصلی یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس، قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل‌آورید.

نعمت‌الله ترکی، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان تهران، مشاور استاندار تهران، سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکلی بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیری شورای اداری استان تهران را در کارنامه دارد.

پیش از این «محمد اسکندری» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه