English

وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموز قشری اثرگذار در جامعه است

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموز قشری اثرگذار در جامعه است به نحوی که مهمترین نرخ بازگشت سرمایه و ارزش افزوده در همه جهان مربوط به بخش آموزش و پرورش است.

دانش‌آموز قشری اثرگذار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه ۳ آذر در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: این وزارتخانه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان دارد و ریل گذاری در این زمینه با همکاری متخصصان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به امر آموزش و پرورش هم از نظر کمی و هم کیفی تاکید داشته‌اند و این مهم اکنون در دولت سیزدهم مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حماسه آفرینی معلمان و دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نوجوانان با اینکه سن کمی برای حضور در جبهه داشتند، اما به اتفاق معلمان در جنگ تحمیلی حضور فعالانه داشتند و شهدای بسیاری از این قشر هستند.

نوری افزود: دانش‌آموز قشری اثرگذار در جامعه است به نحوی که مهمترین نرخ بازگشت سرمایه و ارزش افزوده در همه جهان مربوط به بخش آموزش و پرورش است.

وی ضمن گرامیداشت شهدای استعمار ستیزی استان بوشهر از جمله شهید رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی، عنوان کرد: این استان پایتخت ضداستعماری ایران است و نخستین همایش بین المللی مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام در آینده به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی