English

وضعیت آب و هوای کشور امروز ۱ آذر ۱۴۰۱/ جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی، تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز اول آذرماه و روزهای آتی اعلام کرد.

وضعیت آب و هوای کشور امروز 1 آذر 1401/ جوی آرام و پایدار در  بیشتر مناطق

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز اول آذرماه و روزهای آتی اعلام کرد و گفت: از امروز تا پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی شده است که این وضعیت سبب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، البرز، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

کیفیت هوای تهران 1 آذر 1401/ غلظت آلاینده های جوی تشدید می شود

 

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شرایط جوی در تهران و کرج  در حد هشدار نارنجی و برای گروه‌های حساس، ناسالم است. به دلیل شرایط جوی ناسالم به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان از ترددهای غیرضروری و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز اجتناب کنند.

گودرزی توضیح داد: امروز در ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج‌فارس، رگبارهای پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. از روز جمعه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در شمال‌غرب و غرب کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی گفت: برای روز شنبه ضمن تقویت سامانه بارشی علاوه بر غرب و شمال‌غرب، دامنه بارش‌ها به جنوب‌غرب و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز هم می‌رسد و در این مناطق بارندگی آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: تهران امروز غبار دارد و هوا برای تمامی گروه‌ها ناسالم است. بیشینه دمای امروز تهران به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه