English

وضعیت آب و هوای کشور امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱/ کیفیت هوا در کلانشهرها کاهش می یابد

کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را برای امروز 30 آبان و روزهای آتی توضیح داد.

وضعیت آب و هوای کشور امروز 30 آبان 1401/ کیفیت هوا در کلانشهرها کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را برای امروز ۳۰ آبان و روزهای آتی توضیح داد و گفت: امروز در جنوب‌شرق فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است. برای فردا نیز فقط در جزایر پیرامون خلیج‌فارس رگبار رخ می‌دهد و دریا در تنگه‌هرمز و شرق خلیج فارس مواج و متلاطم است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: برای امروز و روزهای آتی برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، البرز، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

به گفته گودرزی، برای چهارشنبه روی دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب‌غرب و همچنین جزایر واقع در مرکز خلیج‌فارس بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.

وی توضیح داد: آسمان استان‌های تهران، البرز، اصفهان، اراک در روز چهارشنبه غبارآلود است و از جمعه با ورود سامانه بارشی ناپایداری وارد این استان‌ها و از شدت غبار در این مناطق کم می‌شود. تهران نیز برای امروز غبار دارد و گاهی در طول روز وزش ملایم باد رخ  می‌دهد. امروز بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه