English

رئیس پلیس تهران:

مزدورانی که به دنبال کشتار مردم بودند دستگیر شدند واطلاعات آن رسانه‌ای خواهد شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این حوادث اخیر گروهک‌های تروریستی فریب خوردگان و مزدورانی که دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی دشمنان و به دنبال بمب گذاری و کشتار مردم بودند دستگیر شدند که اطلاعات آن رسانه‌ای خواهد شد.

مزدورانی که به دنبال کشتار مردم بودند دستگیر شدند واطلاعات آن رسانه‌ای خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در جلسه تبیین و تقدیر از کارکنان پلیس با تشریح اتفاقات و حوادث اخیر گفت:‌ «دشمن تلاش بی‌وقفه و همه‌جانبه‌ای برای عقده‌گشایی و ضربه‌زدن به انقلاب و اسلام و در راس آن برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش خاطر مردم دارد. اوضاع و احوال و شرایط کشورهایی که نیروهای آمریکایی به آنجا وارد شدند کاملا مشخص است و به وضوح قابل مشاهده و ملاحظه است که ره‌آورد و ثمره حضور آمریکایی‌ها ناامنی و کشتار و خون ریزی و چپاول سرمایه مردم است همچنان‌که در افغانستان و عراق و ... شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه دوستی با آمریکایی‌ها دوستی باگرگ است که از ابتدا پایان و فرجام آن معلوم و مشهود است، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال تامین منافع خود هستند و برای تحقق این موضوع از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

رحیمی با اشاره به اینکه مردم کشور ما در انقلاب سال ۵۷ دست دشمنان و در راس آن آمریکایی‌های ددمنش را از منافع این کشور کوتاه کردند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که یانکی‌ها در کشور ما به دنبال چه مطامع و منافعی بودند و دشمنان واقعی مردم بودند که اسناد و مدارک و مستندات آن را می‌توان در موشک‌هایی که در جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث صدام بر سر مردم بی‌دفاع ما فرو می‌آوردند و خیلی جنایت‌های دیگر مشاهده کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلابی مردمی به رهبری امام راحل است که شهدای بسیاری همه هستی خود را برای استقرار و استمرار آن نثار کرده‌اند، گفت: در مناسبت‌های مختلف شاهد تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستیم که ۱۳ آبان ماه امسال شاهد حماسه‌ای دیگر در این زمینه بودیم.

مردم مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند

سردار رحیمی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش های دشمنان برای اینکه به مطامع خود دست پیدا کنند، گفت: در حوادث اخیر شاهد بودیم که در همان روزهای اول مردم مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه ندادند دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه کشته سازی ، دروغ پردازی، شایعه سازی، فریب و ... از جمله نقشه‌ها و تلاش‌های نخ‌نمای دشمنان بود و در این ایام بسیار تلاش کردند که از این طریق بتوانند افکار عمومی جامعه را تحت الشعاع القائات و دروغ پردازی‌های خود قرار دهند،گفت: در حوادث اخیر فراجا همه تلاش خود را به کار بست تا علاوه بر اینکه اجازه ندهد امنیت و آرامش جامعه به مخاطره بیفتد بلکه تلاش و دقت بسیاری انجام داد تا در این حوادث به اصطلاح تر و خشک با هم نسوزند.

رتبه دوم پلیس در توجه و عنایت شهروندان

رحیمی با اشاره به اینکه پلیس از مردم است و همواره  خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین شان و افتخار می‌داند، گفت:‌ مردم به خوبی متوجه تلاش‌ها و خدمات پلیس هستند و در نظر سنجی‌های صورت گرفته پلیس بعد از معلمان در رتبه دوم توجه و عنایت شهروندان قرار دارد که این مهم برای پلیس مایه مباهات است.

وی افزود: مهمترین دغذغه و توجه ما بر خدمتگزاری بهتر و شایسته تر به مردم است و اگر در صدها ماموریتی که توسط پلیس انجام می شود قصوری مشاهده شود شهروندان محترم می توانند مراتب گلایه، شکایت و انتقاد و حتی تقدیر خود را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز فراجا، سپاه و بسیج دوشادوش هم و با هم افزایی پاسدار امنیت و آرامش شهروندان هستند، خاطر نشان کرد: در این حوادث گروهک‌های تروریستی فریب خوردگان و مزدورانی که دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی دشمنان و به دنبال بمب گذاری و کشتار مردم بودند دستگیر شدند که اطلاعات آن رسانه‌ای خواهد شد.

 در ابتدای این مراسم از تعدادی از مصدومان حوادث اخیر قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه