English

شهردار تهران در مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان ها:

محدود کردن مدیریت شهری جفا به آنان است/وارد حوزه هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود

شهردار تهران با بیان اینکه وارد حوزه‌هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود اظهار کرد: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر قرارگاه اجتماعی را با ۱۴ دستگاه برپا کردیم و درحال حاضر تلاش شد و ۵ هزار تخت تأسیس شد و پذیرای بیش از ۳ هزار معتاد هستیم.

محدود کردن مدیریت شهری جفا به آنان است/وارد حوزه هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، شهردار تهران با بیان اینکه دو سال و نیم تهران در شرایط سختی گذران کار داشته است گفت: ۳ ماه شهر را با قرض اداره کردند و علت آن این است که در سال ۹۱ حدود ۳۱ هزار پروانه صادر شد اما در سال ۹۹ این تعداد به ۵ هزار عدد رسید و علت آن هم این بود که تهران گران اداره شود و مبتنی بر این سیاست شرایطی ایجاد شد که مسکن امروز بلای جان تهرانی‌ها شده است و سونامی مسکن از همین زمان آغاز شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹ درصد منابع اعتباری شهری را تأمین کردیم اما در حال حاضر در حوزه نقد حدود ۱۰ هزار میلیارد جلوتر هستیم و درآمد بیشتری را کسب کردیم و اساس آن این بود که هیچ چیز را نفروختیم بلکه با مشارکت مردم و مولد سازی کار کردیم.

زاکانی با بیان اینکه وارد حوزه‌هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود اظهار کرد: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر قرارگاه اجتماعی را با ۱۴ دستگاه برپا کردیم و درحال حاضر تلاش شد و ۵ هزار تخت تأسیس شد و پذیرای بیش از ۳ هزار معتاد هستیم.

شهردار تهران تصریح کرد: از قبل از عید قرارگاه مسکن را تشکیل دادیم تا تسهیل گری و زمینه سازی برای ساخت مسکن داشته باشیم و درحال حاضر ۳۴۰ هزار واحد تفاهم نامه نوشته ایم که ساخت حدود ۴۰ هزار عدد آن آغاز شده است.

 
وی گفت: طبق قانون راه و شهرسازی متولی مسکن است اما این نهاد ابزار ساخت و ساز را ندارد اما ما در این راستا به این وزارت خانه کمک می‌کنیم.

زاکانی با بیان اینکه برنامه‌هایی را در. دستور کار قرار داده ایم گفت: اگر قرار است دیگران ما را محدود کنند خودمان باید وارد عمل شویم و از طریق قانون موضوعات را پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه