English

تشکری هاشمی:

طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود

طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و شهرداری تهران در اولویت اول باید خطوط یک تا ۷ را به سرانجام برساند به طوری که ظرفیت مترو به ۴ میلیون مسافر برسد.

طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جلسه شورای عالی ترافیک گفت: شهرداری موظف است تا تکالیف قانونی خود را انجام دهد و آنچه در مصوبات ذکر شده این است که شهرداری تهران در اولویت اول باید خطوط یک تا ۷ را به سرانجام برساند به طوری که ظرفیت مترو به ۴ میلیون مسافر برسد.

 

وی ادامه داد: ظرفیت ایجاد ۴ خط جدید نیز باید تا سال ۱۴۱۰ اجرایی شود و توجه به خطوط حومه‌ای نیز دنبال می‌شود و گفته شده بود طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.
تشکری هاشمی تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده تا زمانی که شهرداری این وظایف را انجام ندهد نمی‌تواند اقدام به فعالیت‌هایی عمرانی کند و باید از توسعه خطوط قبلی و ایجاد خطوط جدید امتناع کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای رسیدن به سقف ۴ میلیون مسافر باید مشکل ناوگان حل شود و با ساخت خطوط جدید دردی دوا نمی‌شود.
وی با اشاره به خطوط حومه‌ای گفت: مسئولیت ساخت خطوط حومه‌ای با شرکت راه آهن است و می‌خواهم تا بار دیگر متولی این خط به شهرداری تهران واگذار شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه