English

اقراریان:

شهردار تهران نسبت به مطالبه برخی از اعضای شهر بی تفاوت است/ سعه صدر در شهرداری پایین است

عضو شورای شهر تهران گفت: سعه صدر در شهرداری تهران پایین است و ‌شهردار تهران معاونی که دستاوردهای بسیاری داشته را عزل کرده است.

شهردار تهران نسبت به مطالبه برخی از اعضای شهر بی تفاوت است/ سعه صدر در شهرداری پایین است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تحولات مدیریتی در شهرداری تهران گفت: انتصابات درون شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید انتصابات از شهرداری صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهردار تهران طی یکسال اخیر همواره یکی از دستاوردهای خود را معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران می‌دانست اما این ابهام وجود دارد که چرا معاون مالی شهرداری تهران تغییر کرد هنوز ابهام ما درباره چرایی عزل رئیس حراست شهرداری تهران وجود دارد البته مشخص است که شهردار تهران نسبت به مطالبه برخی از اعضای شهر بی تفاوت است.
 
اقراریان گفت: سوال این است چرا سعه صدر در شهرداری تهران پایین است و شهردار تهران معاونی که دستاوردهای بسیاری را داشته است عزل کرده؟ باید توجه داشته باشیم که اولویت همه ما پیشرفت شهر است.
 
وی با اشاره به سابقه ۱۲ ساله مدیریت جهادی در شهرداری تهران خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی به علت عدم شناخت شما از شهرداری برای موفقیت نیاز است از ظرفیت و بدنه شهرداری در حوزه تصمیم گیری ها استفاده شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه