English

حجت الاسلام آقامیری:

اغتشاشات اخیر وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اغتشاشات اخیر وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد گفت: ما در مساله حجاب از دنیا (غرب) طلبکاریم و ما هستیم که به دنیا خطاب می‌کنیم و می‌گوییم: شما به بشریت عموما و به زن خصوصا خیانت کرده‌ اید.

اغتشاشات اخیر وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نود و سومین جلسه صحن شورا، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر که وجه تمایز واضحی با اعتراض دارد، به تبیین جایگاه زنان پیش از اسلام پرداخت و افزود: تا قبل از ظهور اسلام زن عنصری نیمه انسانی، بدون حق و حقوق فرض می شد و در این جهت فرق قابل تمایزی بین ملل متمدن و جوامع بدوی غیر متمدن وجود نداشت و اسلام حق و حقوق لازم را در اجتماع که در شأن او باشد، در نظر گرفت و زن را که در همه جوامع بشری در اوج ذلت بود، به اوج عزت رساند.

 

او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مساله حجاب گفت: بنا بر فرمایش ایشان "ما در مساله حجاب از دنیا (غرب) طلبکاریم و ما هستیم که به دنیا خطاب می‌کنیم و می‌گوییم: شما به بشریت عموما و به زن خصوصا خیانت کرده‌ اید".

 

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه اسلام تب جاهلانه مردگرایی را شکست و با در نظر گرفتن خصوصیات، عواطف و احساسات زنان، راه رشد و تعالی آنان را عرصه های مختلف باز کرد، افزود: الفبای حقوق خانواه در اسلام بر پایه محبت پی ریزی شده و زن مربی بشریت و کانون تربیت خانواده است و بدون این مربی شایسته، خانواده رنگ سعادت نخواهد دید.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در عین حال تأکید کرد:  کسانی که به نام آزادی، فرهنگ ولنگاری، بی عفتی و بی حجابی را  تبلیغ می کنند، آزاد نیستند، بلکه اسیر دست بسته فرهنگ منحط غربی هستند. آنها دنبال احیای فرهنگ مردسالاری جاهلانه و بردگی متمندانه زنان هستند و حکومت اسلامی مقابل این تفکر مرتجعانه با قدرت خواهد ایستاد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه