English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ های کشور تشریح شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ های کشور تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارکرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت به صورت رفت و برگشت روان است و بدون مشکل انجام می شود.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیمه‌سنگین است و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع به صورت نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره انسداد یک محور در استان مازندران و محدودیت به‌وجود آمده تردد با تغییر مسیر اظهار کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

وی با بیان دیگر محورهای مسدود در کشور گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود در کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: هیچ مداخله جوی خاصی گزارش نشده است و تردد در همه محورها بدون مشکل انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه