English

محسنی اژه ای:

پزشکی قانونی در حال پیگیری پرونده مهسا امینی است/ هیچ ملاحظه‌ای نخواهیم داشت

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: از لحظه اطلاع از وقوع فوت این خانم قوه قضاییه با جدیت در کار پیگیری مسئله است و تاکید شده ابعاد پرونده با دقت و موشکافانه بررسی شود. ضمن این که پزشکی قانونی هم در حال پیگیری است و همه اقدامات اولیه انجام شده است.

پزشکی قانونی در حال پیگیری پرونده مهسا امینی است/ هیچ ملاحظه‌ای نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه مهسا امینی افزود: در روزهای اخیر این دخترخانم 22 ساله به رحمت خدا رفت که البته چگونگی فوت وی در دست بررسی است و همدردی بسیار فراگیر و دلسوزانه ای با خانواده این مرحومه شد.

وی گفت : مردم ، مسئولین ، قوه قضاییه ، قوه مجریه ، قوه مقننه وسایر دستگاه ها با این خانواده همدردی کردند و البته پیگیری این پرونده ادامه دارد

محسنی‌اژه‌ای افزود: وظیفه قوه قضاییه و برخی از مسئولین دیگر این است که موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده و این خانم فوت کرده است.

وی ادامه داد: از لحظه اطلاع از وقوع فوت این خانم قوه قضاییه با جدیت در کار پیگیری مسئله است و تاکید شده ابعاد پرونده با دقت و موشکافانه بررسی شود. ضمن این که پزشکی قانونی هم در حال پیگیری است و همه اقدامات اولیه از جمله نمونه برداری از پیکر این خانم و ارسال به آزمایشگاه انجام شده که باید منتظر نتیجه آزمایشات باشیم.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.

محسنی اژه ای افزود: به خانواده خانم امینی اطمینان می دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد ضمن این که هیچ ملاحظه ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه