English

نمونه‌برداری لازم از بافت‌های داخلی بدن مهسا امینی و ارسال به آزمایشگاه‌های تخصصی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: نمونه های لازم از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن مهسا امینی برداشته شد و نسبت به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام شد.

نمونه‌برداری لازم از بافت‌های داخلی بدن مهسا امینی و ارسال به آزمایشگاه‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی فروزش در ارتباط زنده تلویزیونی در خصوص روند رسیدگی به پرونده مهسا امینی بیان کرد: کمیسیون ویژه بررسی تخصصی علت فوت خانم مهسا امینی در اولین فرصت بعد از دستور ویژه دادستان تهران تشکیل شد و اقدامات اولیه جهت معاینه مصدوم قبل از فوت انجام شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: همه معیارها و شاخص‌هایی که باید در معاینه ظاهری نامبرده در زمان حیات انجام می شد، صورت گرفت و بررسی‌های تکمیلی در حال انجام بود که متاسفانه منتهی به فوت وی شد.

فروزش بیان کرد: با اطلاع از فوت وی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در پی دستور مقام قضایی با تشکیل یک تیم مجرب از کادر متخصصان و با انتقال پیکر فوت شده به سالن تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی استان تهران اقدام به معاینه ظاهری و کالبد گشایی پیکر متوفی کردند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تیم پزشکی قانونی با بررسی دقیق و کامل با اعمال دقت مضاعف در معاینه و کالبد گشایی و بررسی تمامی معیارها و شاخص های تعیین علت فوت به لحاظ ظاهری و اعضای داخلی اقدام کردند.

فروزش گفت: نمونه های لازم از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن متوفی برداشته شد و نسبت به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: به محض حصول نتایج آزمایش‌های ارسالی با در نظر گرفتن نتایج معاینه و کالبدگشایی، آزمایش‌های انجام شده مندرجات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی نام برده و همچنین اخذ نظریه تخصصی رشته های مورد نظر در قالب کمیسیون پزشکی ویژه ای که به دستور دادستان در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران تشکیل شده، متعاقبا نسبت به تعیین علت فوت اقدام و به مقام قضایی ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی