English

نادعلی در گفتگو با خبرگزاری موج:

نابسامانی های در مرز موقت بود/ عملکرد موکب های شهرداری تهران در عراق

نادعلی با اشاره به خدمات شهرداری تهران در ایام اربعین در کشور عراق بیان کرد: موکب های شهرداری تهران در نجف، سامرا، کاظمین و کربلا مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

نابسامانی های در مرز موقت بود/ عملکرد موکب های شهرداری تهران در عراق

علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در سفر به عراق به مناسبت بازدید از موکب ها، عملکرد نیروهای شهرداری تهران و زیارت حرمین شریفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: بازدید ها از مرز مهران و خسروی در ایام پیک جمعیت و ازدحام زائران انجام شد، ناگفته نماند نابسامانی هایی قابل مشاهده بود که به‌حمدالله با مراعات مردم و عملکرد مسئولین وضعیت به حالت مطلوب رسید.

وی افزود: نیروهای داوطلب در شهرداری تهران با حضور در مرزهای غربی و جنوبی کشور با هدف رفت وروب،پاکسازی، تنظیف معابر و کمک و پذیرایی از زوار حاضر شدند و درکنار این اقدامات، برخی امور فرهنگی نظیر (پویش های سلام یا مهدی) نیز با موفقیت انجام شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در پی ازدحام فراوان زائران با دستور مجید میر احمدی رییس ستاد اربعین، همکاران شهرداری مستقر در مرز که در حوزه های فرهنگی مشغول به کار بودند تغییر رویکرد دادند و به امور خدماتی پرداختند تا ازدحام جمعیت زوار مدیریت شود.

نادعلی با اشاره به خدمات شهرداری تهران در ایام اربعین در کشور عراق بیان کرد: پس از ورود ما به مرز عراق در سفر به نجف چند صد نفر از همکاران ما در خدمات شهرداری و آتش نشانی تهران با شیفت بندی های منظم در دو شهر نجف و کوفه حضور بهم رساندند و در واقع بخش قدیمی نجف را به منظور پاکروبی و تنظیف با هدف کمک به زوار در اختیار گرفتند.

وی با اشاره به بازدید از موکب های فعال در شهر سامرا و کاظمین مطرح کرد: پس از حضور در سامرا و زیارت مرقد امامین عسکریین از موکب های شهرداری تهران که از مناطق ۱۸ و ۲۰ مشغول خدمت رسانی به زوار بودند بازدید شد که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن موکب ها در حال خدمت رسانی به زائران بودند. همچنین در کاظمین هم موکب های مناطق ۱۶ و ۱۹ شهرداری مشغول به فعالیت به زوار بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه