English

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

از ظرفیت مساجد برای ترویج صلح و سازش استفاده کنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگی در بحث فرهنگ‌سازی در امر صلح و سازش دارند اما می‌بینیم که از آنها استفاده نمی‌شود.

از ظرفیت مساجد برای ترویج صلح و سازش استفاده کنیم

 

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد قمی، در سومین نشست ستاد عالی صبر، افزود: با ایجاد شهرهای جدید، نیاز به تأسیس دفاتر جدید تبلیغات اسلامی است که برای آن باید هم اداره جدید راه‌اندازی شود و هم اینکه باید کارمندان جدیدی را استخدام کرد که در این راه مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت مساجد گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگی در بحث فرهنگ‌سازی در امر صلح و سازش دارند اما می‌بینیم که از آنها استفاده نمی‌شود و در برخی موارد می‌بینیم که مساجد کارکرد اصلی خود را ندارند.

قمی ادامه داد: امروز درخواست‌های بسیاری برای فعالیت هیئات مذهبی وجود دارد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی هیئت هم فعالیت می‌کنند؛ اما مشکل اصلی این هیئات نداشتن مکان مناسب برای فعالیت است.

وی افزود: در همین راستا درخواست‌های بسیاری برای جذب کمک‌های مالی برای احداث حسینیه مطرح می‌شود در حالی که مساجد فضای مناسبی برای فعالیت هیئت‌ها دارند که از آنها استفاده نمی‌شود.

قمی با اظهار تأسف درباره درخواست هیئت‌ها برای دریافت کمک مالی به منظور ساخت حسینیه گفت: آیندگان به ما خواهند خندید که چرا از ظرفیت مساجد برای این موضوع استفاده نمی‌کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان برای استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد برنامه‌های صلح و سازش در کشور، اعلام آمادگی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی