English

سرهنگ احمد شیرانی خبر داد؛

جاده امامزاده داوود همچنان بسته است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ادامه انسداد جاده امام‌زاده داوود و ترافیک پرحجم در دو محور خبر داد.

جاده امامزاده داوود همچنان بسته است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد. همچنین ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز نیمه‌سنگین است.

وی درباره محورهای مسدود شریانی کشور اضافه کرد: تنها محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود است. محور لاسم – ارجمند به دلیل شرایط فصلی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره دیگر محورهای دارای انسداد نیز اظهار کرد: محور امامزاده داوود و جوزم – دهج نیز همچنان مسدود است.

شیرانی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد:‌ بارش باران در برخی از محورهای استان گلستان مشاهده می‌شود. در محورهای شمالی کشور نیز مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه