English

استاندار تهران:

تعداد فوتی های سیل فیروزکوه به ۱۱ نفر رسید

استاندار تهران به خانواده های جان باختگان حادثه سیل تسلیت گفت و افزود: تعداد فوتی ها در سیل فیروزکوه ۱۱ نفر و تعداد مفقودی ها به ۴ نفر رسید.

تعداد فوتی های سیل فیروزکوه به ۱۱ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج، محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خدمت رسانی در روستای مزداران فیروزکوه توسط نیروهای امدادی پیگیری می‌شود، چرا که این روستا بیشترین خسارت را داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ فوتی قطعی داریم که برخی از آنها مسافر و برخی از افراد بومی بودند و تعداد مفقودی ها نیز به چهار نفر کاهش یافته است.

استاندار تهران عنوان کرد: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهند وضعیت چهار نفر مفقودی نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود.

وی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار که در حادثه سیل عزیزان خود را از دادند، عنوان کرد: در چهار شهرستان دیگر شامل مناطق شمالی شهر تهران، پاکدشت، دماوند و پردیس اقدامات خدمت رسانی انجام می شود.

وی افزود: شب گذشته به دلیل آسیب وارده به سد محلی چنداب، مجبور به مسدود شدن راه دسترسی مردم به جاده امام رضا(ع) برای حدود ۲ ساعت شدیم.

منصوری همچنین بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در شهرستان دماوند، برای عدم ایجاد مشکل و گرفتار شدن خودروها در سیل، دسترسی مردم برای ۲ ساعت در محور دماوند و رودهن در شرق تهران نیز بسته شد.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛استاندار تهران با توجه به پیش بینی بارندگی و سیل برای امروز گفت: از مردم تقاضا داریم در مسیل ها و مسیرهای پرخطر حضور پیدا نکند تا شاهد خسارت نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه